آموزش هك رشد
كارگاه آموزش هك رشد (دوره مقدماتي) در تاريخ ۹۹/۰۴/۱۹ برگزار شد. اين كارگاه در فانلهاي جذب مشتري (Acquisition)، فعال كردن مشتري (Activation)، بازگشت مشتري ( Returntion) و درآمد بيشتر( monetization) را برگزار شده .
اين ويدئو آموزشي كه ضبط شده ي دورهي آنلاين است در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.
جلسه اول توضيحي مفصل در مورد هك رشد و راهكارهاي عملي آن براي استارت آپ ها و كسب وكارها داده ميشود و سپس هك رشد با رويكرد جذب مشتري ارائه ميشود و يك ساعت آخر تمريني عملي به افراد داده ميشود كه بعد ازهم جلسه امكان پيگيري تمرينات و رفع اشكال وجود دارد. ( در حال حاضر هم افرادي كه اين كارگاه را بعد از جلسه آنلاين ميبينند ميتوانند تمرينات را با كمك تيم پشتيبان هكربيز انجام دهند) انتظار ميرود كه شركت كنندگان پس از اين دوره ضمن آشنايي با مفهوم هكرشد ، بتوانند بصورت عملي آنرا در سطح مقدماتي پياده سازي نمايند.
جلسه دوم از كارگاه آموزش هك رشد
اين ويدئو آموزشي كه ضبط شده ي دورهي آنلاين است در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.
اين آموزش هك رشد توسط گاراژفرمانيه و با تدريس علي رودگر انجام ميگردد، درباره نقش و اهميت فعالسازي مشتريان جذب شده است.
مطالبي كه بعد از ديدن اين ويدئو آموزشي فرا خواهيد گرفت:
– فعال سازي مشتريان چيست؟
مشتريان جذب شده لزوما تا زمانيكه براي ارزش ايجاد شده هزينه نپردازند فعال تلقي نميشوند.
– ارزيابي نرخ تبديل در فانل مشتري
مشتريان جذب شده در طول مسيرشان بنا به دلايل مختلف از محصول خارج ميشوند. درك چرايي اين خروج زمينه ساز ايده پردازي آينده است.
– چگونگي استفاده از داده هاي فانل مشتري
جلسه سوم
اين ويدئو آموزشي ضبط شده ي دورهي آنلاين است كه در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.
اين قسمت از اين ويدئو آموزشي و در ادامه وبينارهاي اهرم هاي كليدي رشد، به فعال سازي(Activation) پرداخته ميشود .
اهميت فعال سازي مشتري تا بدان جاست كه ساير اهرمهاي رشد براي تعريف آن استفاده ميشود به همين دليل در وبينار حاضر موضوعاتي نظير مسير مشتري و چگونگي تعيين ضريب تبديل مشتري در طول مسير بررسي شده و اكشنهاي كليدي كه لحظه ي جادويي محصول را تعريف ميكنند مورد بررسي قرار ميگيرد.
جلسه چهارم
اين ويدئو آموزشي كه ضبط شده ي دورهي آنلاين است در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.
موضوع اين دوره آموزشي هك رشد در مورد اهرم هاي رشد ، درآمد و رشد آن پرداخته ميشود.
هر مرحله از تجربهي مشتري با محصول، فرصت هايي را ايجاد ميكند كه ميتواند به خلق درآمد منجر شود. شاخص هاي گوناگوني براي اندازه گيري شدت و مقدار رشد درآمد، وجود دارد كه در اين ويدئوي آموزشي به آنها اشاره خواهد شد.
برچسب: